Satın aldığım ürünü iade etmek için ne yapmam gerekiyor? Hızlı ve Kolay İade için; Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur > Sipariş seçimi yaparak ilgili alanları takip edebilir İade Kargo Kodu'nuzu sistem üzerinden otomatik oluşturabilirsiniz. Sizlere atanan iade kodunu Yurtiçi Kargo yetkilisine ileterek İadenizi firmamıza gönderebilirsiniz. Üyeliksiz alışveriş yapan müşterilerimiz Buraya Tıklayarak Kolay İade Kodu alabilir veya homestore.com.tr/kolayiade adresinden yapabilirler. Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi (444 99 99) ilgili sorunlarınız ile ilgili sizlere destek olacaktır. İade adresimiz ; Eyüp Sultan Mahallesi Ulubatlı Hasan Caddesi No:24 Samandıra Sancaktepe İSTANBUL - HOME STORE İade etme süresi kaç gündür? homestore.com.tr Üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" 7 gündür. İade formunu eksiksiz doldurarak iade adresimize gönderebilirsiniz. İade şartlarımız, 4077 nolu Tüketicinin Korunmasına İlişkin Kanun ve Uygulama Yöntemleri kapsamında ve şirketimiz uygulamaları gereği değişiklik gösterebilmektedir. En güncel bilgilere internet sitemizde ürün iade işlemleri ile ilgili bölümden ulaşabilirsiniz. Ürün değişimi yapabilir miyim? Müşteri hizmetlerini bilgilendirmeniz dahilinde stoklarımız da mevcut olan ürünleri iade şartları kapsamında değişim yapabilirsiniz. Değişimi yapılarak müşteriye gönderilecek ürünlerin kargo ücreti Home Store'a aittir. homestore.com.tr den aldığım ürünleri nasıl değiştirebilirim? homestore.com.tr den aldığınız ürünün, size teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde, fatura arkasında yer alan İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI HAKKİNDA BİLGİLENDİRME formunu doldurarak değişimini talep edebilirsiniz. Kolay İade/Değişim alanını kullanarak ürün gönderimi yapabilirsiniz. Farklı firmalardan ücretli olarak gelecek kargolar tarafımızdan kabul edilmemektedir. Dilerseniz kargo ücreti ödenerek dilediğiniz bir kargo firması ile gönderim sağlayabilirsiniz. *Hijyenik sebeplerden dolayı bijuteri ürünlerinin(Kolye/Küpe/Bilezik) değişimi yapılamamaktadır. Ürün defolu çıkarsa ne yapmalıyım? Üründe üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz bir defo var ise, ürünün iadesini ya da değişimini yukarıda belirtilen kriterler doğrultusunda talep edebilirsiniz. Söz konusu ürünü faturası ile birlikte Yukarıda ki adrese incelemeye göndermeniz gerekmektedir. İade kapsamı dışında kalan ürünler İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tekrar satılabilme özelliği bozulmamış olması, varsa tüm aksesuarları ve orjinal kutusu ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, paketi hasar görmüş, varsa tüm aksesuarları ve orjinal kutusu ile birlikte gönderilmeyen iadeler kabul edilmeyecektir. *Hatalı kullanım ve yıkama talimatlarına aykırı işlem görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir. İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödemesi hesabıma yansıyor? Ürün bedelinin iade edilmesi, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra gerçekleştirilir ve en geç 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza yansıtılır. Bu süre tamamen bankanıza bağlıdır ve homestore.com.tr'nin bankanıza müdahale etme hakkı bulunmamaktadır. Banka Havlaesi ile yapılan ödemelerde ürün bedeli sipariş sahibine ait banka hesabına (İBAN) havale yapılır. Havale yapılabilmesi için hesap bilgileri (Banka Adı, Şube Adı, Şube Kodu, IBAN Numarası) iade formunda bildirilmelidir.